28.11.14

SELEF MENHECİNE NASIL ULAŞTIM? Ebu Turab bin AbdurRahman es-Sivasi


SELEF MENHECİNE
NASIL ULAŞTIM?
Ebu Turab bin AbdurRahman es-Sivasi

Son olarak yayınladığımız "Seyyid Kutub Fikriyatı Ve Selefî Âlimler Tarafından Reddi" kitabının tercümesinde dostum Ebu Turab, dipnotlarda fazlaca yorum yapmıştı. 

Bu dipnotlarda Seyyid Kutub'tan tutun İbn Arabi'ye kadar, Sol düşünceden tutun eski Yunan filozoflarına kadar her şey vardı. Bir yayıncı olarak ondan, Selefî Menhec'in insanımıza nasıl hitab ettiğini öğrenmek istemiştim. 

O da cevab olarak tafsilatlı bir mektub yazdı. Ben de bu mektubu sizinle paylaşmak istedim. Aslında Murad kardeşimizin verdiği cevab bir mânâda hepimizin hikayesi, yani senelerce aradığımız Gerçek Yol'un hikayesi…

okumak için (e-kitap) tıklayın:

indirmek için tıklayın:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder